DLA DZIECI 3 i 4-LETNICH
07:00–07:30 Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne w kącikach tematycznych według zainteresowań i inwencji dzieci; Praca indywidualna, wyrównawcza, obserwacje
07:30–08:15 Ćwiczenia poranne lub zabawy ruchowe przy muzyce, zabawy ze śpiewem
08:15–08:30 Przygotowanie do śniadania: czynności porządkowe, higieniczne, samoobsługowe
08:30–09:00 Śniadanie– kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
09:00–10:00 Zajęcia dydaktyczne realizowane wg wybranego programu wychowania przedszkolnego; Ćwiczenia ogólnorozwojowe np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, grafomotorykę
10:00–10:30 Przygotowanie do wyjścia do ogrodu: czynności samoobsługowe i organizacyjne
10:30–11:45 Pobyt w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe (w przypadku nieodpowiedniej pogody gry i zabawy ruchowe w salach)
11:45–12:00 Przygotowanie do obiadu: czynności samoobsługowe i organizacyjne
12:00–12:30 Obiad – kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
12:30–12:45 Przygotowanie do odpoczynku: czynności higieniczne, organizacyjne i samoobsługowe
12:45–14:15 Odpoczynek połączony ze słuchaniem bajek, opowiadań, muzyki poważnej
14:15–14:30 Czynności samoobsługowe, organizacyjne i porządkowe po odpoczynku, zabawy ruchowe
14:30–15:00 Podwieczorek-kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
15:00–17:30 Zabawy swobodne wg zainteresowań, praca indywidualna oraz wyrównawcza, rozmowy kierowane zgodnie z zainteresowaniami dzieci, obserwacje, udział w wybranych zajęciach dodatkowych.
DLA DZIECI 5 i 6-LETNICH
07:00–07:30 Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne w kącikach tematycznych według zainteresowań i inwencji dzieci; Praca indywidualna, wyrównawcza, obserwacje
07:30–08:15 Ćwiczenia poranne lub zabawy ruchowe przy muzyce, zabawy ze śpiewem
08:15–08:30 Przygotowanie do śniadania: czynności porządkowe, higieniczne, samoobsługowe
08:30–09:00 Śniadanie–kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
09:00–10:00 Zajęcia dydaktyczne realizowane wg wybranego programu wychowania przedszkolnego;Ćwiczenia ogólnorozwojowe np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, grafomotorykę
10:00–10:30 Przygotowanie do wyjścia do ogrodu: czynności samoobsługowe i organizacyjne
10:30–11:45 Pobyt w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe i ogrodnicze (w przypadku nieodpowiedniej pogody gry i zabawy ruchowe w salach)
11:45–12:00 Przygotowanie do obiadu: czynności samoobsługowe i organizacyjne
12:00–12:30 Obiad – kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
12:30–13:00 Ćwiczenia relaksacyjne, słuchaniem bajek, opowiadań, muzyki poważnej
13:30–14:30 Zabawy dowolne zgodne z zainteresowaniami dzieci w sali lub ogrodzie, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy, piosenek, udział w wybranych zajęciach dodatkowych, czynności porządkowe i organizacyjne
14:30–14:45 Podwieczorek-kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
14:45–17:30 Zabawy swobodne wg zainteresowań, praca indywidualna z dziećmi dostosowana do ich możliwości oraz potrzeb, obserwacje, udział w wybranych zajęciach dodatkowych.